تبلیغات و آگهی ، افزایش فروش و افزایش بازدید

ad فروردین 10, 1402

هزینه تبلیغات اینترنتی:

بطور کلی هزینه تبلیغات به عوامل بسیاری بستگی دارد:

1- موضوع فعالیت

تبلیغات در زمینه هنر و موسیقی با تبلیغات در زمینه کسب و کار ، متفاوت است و طبیعتا رقابت در کسب و کارها سخت تر میباشد.

2- داشتن زیرساخت قبلی

اگر شما از قبل صاحب یک وبسایت یا پیج تلگرام یا اینستاگرام با سابقه فعالیت باشید ، کار بسیار آسریعتر و کم هزینه تر است.

3- تولید محتوا

میزان تولید محتوا ، مقاله ، فیلم و عکس درجه یک و بدون کپی برداری ، بسیار اهمیت دارد.

4- پلتفرم های مختلف

تبلیغات در دهها پلتفرم ، مثل اینستاگرام، تلگرام ، یوتیوب ، فیسبوک ، لینکداین ، سرچ گوگل ، گوگل ادوردز و گوگل ادسنس و …

5- ارتباط با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها و سلبریتی ها و افراد مشهور میتوانند خیلی سریع و یک شبه ، کسب و کار شما را متحول کنند ولی به همان نسبت، هزینه نجومی دریافت میکنند.

 

زمان نتیجه گیری

زمان نتیجه گیری و بازخورد تبلیغات ، اگر همه چیز به خوبی پیش برود ، حداقل 1 هفته و حداکثر 1ماه است که ارتباط مستقیم با پلن انتخابی شما دارد. زمان پایان 1 ماه است که مدیریت تبلیغات و ادامه راه به خود شما واگذار میگردد و یا در صورت تمایل ، همکاری بصورت توافقی ادامه پیدا میکند. (ادمین تبلیغات)

 

هزینه و تعرفه تبلیغات

1- پکیج برنزی: شامل تبلیغات در سایت های مرتبط ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات در پیج های مرتبط

زمان شروع بازخورد ، کمتر از  1 ماه – هزینه 15.000.000 تومان – سفارش دهید

 

 

2- پکیج نقره ای: شامل تبلیغات در سایت های مرتبط ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات در پیج های مرتبط ، گوگل ادوردز ، گوگل ادسنس ، تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام ، خرید یوزر فیک و بازدید فیک جهت تشویق کاربران عادی به عضویت.

زمان شروع بازخورد ، کمتر از   2 هفته – هزینه 30.000.000 تومان – سفارش دهید

 

 

3- پکیج طلایی: شامل تبلیغات در سایت های مرتبط ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات در پیج های مرتبط ، گوگل ادوردز ، گوگل ادسنس ، تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام ، استفاده از هوش مصنوعی ، خرید یوزر و بازدید و لایک فیک و افزایش یوزر و بازدید واقعی ، تولید محتوا و فیلم و عکس تبلیغاتی ، تبلیغ در صفحه افراد مشهور و سلبریتی ها ، رپورتاژ آگهی ، تبلیغات در تمامی پلتفرم های استاندارد جهانی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، یوتیوب ، فیسبوک ، لینکداین ، دیوار و …

زمان شروع بازخورد ، کمتر از  1 هفته – هزینه 50.000.000 تومان – سفارش دهید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات مفید دیگر درباره تبلیغات:

 

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات هستند که چون ظاهری مشابه سایت دارند، بیشتر مورد توجه کاربر قرار می‌گیرند. به همین دلیل نرخ کلیک روی آن‌ها معمولا بالاتر است.

تبلیغات بنری

بنرها تبلیغاتی هستند که به صورت گیف یا عکس در گوشه‌ و کنار سایت‌ها می‌بینید. این تبلیغات به دلیل ماهیتشان، بیشتر برای افزایش آگاهی از برند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تبلیغات محصول

تبلیغات محصول تمرکز زیادی روی معرفی محصولات شما به کاربران دارند. مزیت استفاده از این نوع تبلیغات این است که دیگر نیازی به ساخت آیتم تبلیغاتی ندارید.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، پیام شما را به گوشی و کامپیوتر میلیون‌ها کاربر می‌رساند. اعلان یا نوتیفیکیشن تبلیغاتی شبیه تمام اعلان‌هایی است که کاربر به صورت روزانه می‌بیند و احتمال دیده شدن بسیار بالایی دارد.

تبلیغات اقدامی (درون اپلیکیشنی)

این تبلیغات در اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شوند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که به ازای اقدام (action) مورد نظرتان، هزینه پرداخت کنید. مثلا تنها به ازای پر کردن فرم یا به ازای نصب اپلیکیشن.

تبلیغات ریتارگتینگ

تبلیغات ریتارگتینگ کاربرانی را که یک بار وارد سایت شده‌اند، به سایتتان برمی‌گرداند. این تبلیغات انواع مختلف دارند و می‌توانند در افزایش فروش نقش پررنگی بازی کنند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی کمتر باشد. اما نداشتن اطلاعات کافی درباره چگونگی اجرای یک کمپین موفق تبلیغات اینستاگرام، ممکن است زمان و هزینه‌ی زیادی را از شما تلف کند. نرخ تبلیغ در صفحات اینستاگرام از ۳۰ هزار تومان تا چندصد میلیون تومان در ایران متغیر است. در بین این دامنه‌ی بزرگ تعرفه‌های تبلیغات، پیدا کردن نقطه‌ای به‌صرفه که می‌تواند کسب‌وکار شما را به هدف خود برساند، ممکن است آسان نباشد. در این مطلب ما سعی داریم درباره‌ی ۳ سؤال لازم پیش از اجرای یک کمپین موفق اینستاگرامی و روش‌های محاسبه‌ی هزینه‌ تبلیغات در اینستاگرام صحبت کنیم. تا انتها با دیما همراه باشید.

نکته: اگر با جزئیات اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام آشنا هستید و صرفاً می‌خواهید هزینه‌ی تبلیغات در اینستاگرام در پیج‌های مختلف را ببینید، می‌توانید در پلتفرم ما ثبت نام کنید و این اطلاعات را به دست بیاورید.

فهرست مطالب

  • ۳ سؤال لازم پیش از بررسی هزینه تبلیغات در اینستاگرام
  • ۱- مخاطب شما چه کسانی هستند؟
  • ۲- کدام تبلیغ مناسب شماست؟
  • ۳- آیا تبلیغات شما موفق بوده است؟
  • عوامل تأثیرگذار در هزینه‌ تبلیغات در اینستاگرام
  • روش‌های محاسبه هزینه تبلیغات در اینستاگرام
  • هزینه تبلیغات در اینستاگرام در دسته‌بندی‌های مختلف
  • نمونه‌هایی از هزینه تبلیغات در اینستاگرام
  • ریلز، راه‌کاری برای کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام
  • کولبریشن(collaboration) در اینستاگرام با اینفلوئنسرها
4.7/5 - (7 امتیاز)

 

11 بازدید کل ، 1 امروز

  

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.